Ugrás a tartalomhoz

LUDOVIKA DIGITÁLIS OKTATÁS

A Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Hadtudományi és Honvédtisztképző Kar dékánjának
34000/148-128/2020. számú
utasítása

a digitális vizsgáztatás speciális kari feladatainak végrehajtásáról

A Nemzeti Közszolgálati Egyetem Szervezeti és Működési Rendjének 27. § (2) a) pontja alapján, valamint az NKE Járványügyi Operatív Törzs a 2020/2021. tanév I. félév vizsgaidőszakának a távolléti (online) vizsgáztatás és záróvizsgáztatás szabályaira 2020. december 2-án kiadott útmutatóban kapott felhatalmazásra tekintettel a 2020/2021. tanév I. félévének digitális vizsgáztatási rendjével kapcsolatos kari feladatok végrehajtására az alábbi intézkedést adom ki:

  1. A 2020/2021. tanév I. félévében 2020. december 1. napjától 2020. december 30. napjáig a Tanulmányi és Vizsgaszabályzat, valamint az Egyetemi Doktori és Habilitációs Szabályzat hatálya alá tartozó képzéseken az ismeretek ellenőrzését a két szabályzatban meghatározott, a távolléti vizsgáztatás és záróvizsgáztatás szabályainak megfelelően kell lebonyolítani.
  1. Azon hallgatók részére, akik a vizsganap előtt legkésőbb 3 munkanappal írásban jelezték a vizsgaszervező tanszék részére, hogy saját használatú IKT eszközzel nem rendelkeznek:
    • a HHK Dékáni Hivatal a vizsga idejére a ZMLEC 2. számú oktatási épület tantermeiben (BP.2.2.219; BP.2.2.220) kamerával és mikrofonnal ellátott IKT eszközt biztosít;
    • a Nemzetközi biztonság- és védelempolitikai szakok esetében a vizsgát szervező tanszék az NKE Oktatási és Tanulmányi Iroda Központi Órarendtervező és Teremgazdálkodási Csoport részére kell, hogy megadja a kamerával és mikrofonnal ellátott IKT eszközt biztosító tantermi igényét;
    • a vizsga pontos helyszínéről és időpontjáról a vizsgát szervező tanszék a vizsgát megelőző nap 16.00-ig Neptun üzenetben tájékoztatja a hallgatót;
  1. A hallgatók az online vizsgák végrehajtásával kapcsolatos kérdéseiket az alábbi email címre küldhetik el:

HHK.ODH@uni-nke.hu

  1. Egy adott vizsga végrehajtásával kapcsolatos kérdéseit a hallgató elsősorban a vizsgát szervező tanszék (a tárgyat oktató tanár) részére küldje meg, de a fenti email címre is továbbíthatja azt.
  1. A záróvizsga videokonferencia technikai vezetésére a záróvizsgát szervező tanszék vezetője IKT felkészültséggel rendelkező záróvizsga bizottsági (ZVB) titkárt jelöl ki, akinek nevét a 2020/2021. tanév első félév záróvizsgáinak előkészítéséről szóló dékáni határozatban szerepeltetni kell.
  1. A ZVB titkárának technikai feladatai:
    • a ZVB online szóbeli vizsga technikai és felhasználói információit, valamint a záróvizsga menetét írásban közvetíti a ZVB tagjai és a hallgatók felé,
    • létrehozza a belépési linket és azt írásban közvetíti a ZVB tagjai és a hallgatók felé,
    • a ZVB tagjaival próbaüzemet tart,
    • a záróvizsga videokonferencia technikai szervezője és előadói jogosultja, kezeli a beléptetőrendszert és a technikai funkciókat,
    • támogatja a ZVB munkáját.
  1. A záróvizsgabizottsági tagok adminisztrációs és aláírási feladatainak végrehajtását az alábbiak szerint határozom meg:
    • a ZVB elnök a Tanulmányi Osztály vezetőjével együttműködve felelős a záróvizsga megkezdéséhez szükséges záróvizsga dokumentumok előkészítéséért és a záróvizsgára bocsátás feltételei teljesülésének ellenőrzéséért;
    • a záróvizsga bizottság titkára legkésőbb a vizsga napját megelőző napon át kell, hogy vegye az előkészített záróvizsga jegyzőkönyvet és az összesítőt;
    • záróvizsga befejezését követően a vizsga eredményét a Neptun rendszerben a TVSZ előírásainak megfelelően rögzíteni kell.  A vizsgajegyzőkönyvet és az összesítőt legkésőbb a vizsgaidőszak utolsó napjáig, minden egyes bizottsági tag aláírásával ellátva a Tanulmányi Osztály részére le kell adni. A vizsgadokumentációk bizottsági tagok általi aláírásának végrehajtásáért a vizsgát szervező tanszék vezetője a felelős.

Záró rendelkezések

  1. Az intézkedés 2020. december 10. napján lép hatályba és a 2020/2021-es tanév első félévet követő vizsgaidőszak utolsó napján hatályát veszti.

Budapest, 2020. december 10.

Dr. Pohl Árpád dandártábornok s.k.
dékán

ElőzőElőzőA Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Hadtudományi és Honvédtisztképző Kar dékánjának
34000/148-125/2020. számú
utasítása
KövetkezőA Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Hadtudományi és Honvédtisztképző Kar dékánjának
34000/523-3/ 2021. számú
intézkedése
Következő

Kapcsolat

Központi szám: +36 (1) 432-9000
1441 Budapest, Pf.: 60.
Cím: 1083 Budapest, Ludovika tér 2.
nke@uni-nke.hu

Impresszum

Felhasználási feltételek
Adatvédelem
Bejelentések kezelésére vonatkozó tájékoztatás

Főszerkesztő:
NKE Informatikai Igazgatóság 
ini@uni-nke.hu

Akadálymentesítési nyilatkozat

Közösségi média

Instagram Facebook Tiktok X-twitter Youtube Linkedin