Ugrás a tartalomhoz

LUDOVIKA DIGITÁLIS OKTATÁS

OKTATÓI GYIK

Az ajánlott e-tananyagok melyik portáltól érhetőek el, az oldal megtekintéséhez szükség van regisztrációra?

Az e-tananyagok az alábbi – külső hálózatról is megnyitható – oldalról érhetőek el: https://elearning.ludovika.hu/login

Az NKE oktatóinak, illetve azon polgárok számára, akik rendelkeznek @uni-nke.hu e-mail címmel nem kell regisztrálniuk, az egyetemi felhasználónevükkel és jelszavukkal tudják használni a rendszert.

Akik nem rendelkeznek @uni-nke.hu e-mail címmel, regisztrációt követően férhetnek hozzá a tananyagokhoz.

Az ajánlott tananyagok nem a ProBono rendszerről: https://probono.uni-nke.hu/magazin/ érhetőek el, ezen az oldalon elvégzett regisztráció nem lesz megfelelő a tananyagok megtekintéséhez.

Miként van lehetőség specifikus videók feltöltésére adott kurzusok számára, illetve milyen technikai paraméterekkel?

Előadáskészítő eszközökkel és nyílt szoftver segítségével az oktató az egyetemen kívül is készíthet előadást. Egy előadás/foglalkozás max. 45 perc hosszúságú, és 4 GB méretű lehet. Az elkészített videót a Ludovika távoktatási portálra kell feltölteni: https://digioktatas.uni-nke.hu/, ahol minőségbiztosítási szűrés után a szerkesztő elhelyezi azt a webináriumokat tartalmazó portálra: https://ludovikawebinar.uni-nke.hu/ az adott Kar/Szakirány tantárgyi előadás kínálatába.

Milyen alkalmazás segít a saját videó elkészítésében?

A saját videó elkészítésével kapcsolatos technikai útmutató az alábbi oldalon található: https://digioktatas.uni-nke.hu/eduhome-hasznalati-utumutato/

A Ludovika Webinárium (https://ludovikawebinar.uni-nke.hu/) portálra hogyan tudok belépni?

A Ludovika Webinárium felültre nem szükséges regisztráció, az oldal nyilvános.

Az ajánlott távoktatási előadássorozatokat hol tudom megtekinteni, szükséges ehhez regisztráció?

Az ajánlott távoktatási előadássorozatokat Ludovika Webinárium: https://ludovikawebinar.uni-nke.hu/ oldalon lehet megtekinteni, az oldal nyilvános, nem szükséges regisztráció.

Belsős oktatóként milyen felhasználónévvel és jelszóval tudok belépni a Moodle rendszerbe?

Belsős oktatóként a Novell azonosító és az ahhoz tartozó jelszó segítségével tud belépni a Moodle rendszerbe.

Külsős oktatóként, hogyan tudok belépni a Moodle rendszerbe?

Amennyiben nem rendelkezik Novell azonosítóval, úgy legyen kedves az nketavoktatas02@uni-nke.hu ügyfélszolgálati e-mail címen jelezni a Moodle rendszerhez szükséges jogosultság igényét.

Nem emlékszem a Moodle rendszerhez szükséges felhasználónevemre, jelszavamra, mi a teendő?

Legyen kedves az nketavoktatas02@uni-nke.hu ügyfélszolgálati e-mail címen jelezni a problémát.

A hallgatók nem látják a kurzust a Moodle rendszerben, mi a teendő?

Amennyiben a hallgatók nem látják a kurzust, az oktató azt valószínűleg nem tette láthatóvá. Amint ezt megteszi, az aktuális félévnél meg fog jelenni a hallgatók kurzuslistájában. Ezt a Moodle kézikönyv 3.-4. oldala alapján tudja megtenni. (A tavktatas.uni-nke.hu oldalon, illetve Moodle-ban a hírek között megtalálható a kézikönyv: https://digioktatas.uni-nke.hu/wp-content/uploads/2020/03/Moodle_felhaszn%C3%A1l%C3%B3i_kezikony.pdf)

Ha a hallgatók továbbra sem látják a kurzust, legyen kedves az nketavoktatas02@uni-nke.hu ügyfélszolgálati e-mail címen jelezni a problémát.

Az Outlook levelezőrendszerbe külső hálózatról is be lehet lépni?

A webes egyetemi levelezés bármely internetes hálózatból (otthoni, mobil) elérhető az egyetem honlapjáról a webmail menüpontra vagy az alábbi weboldalra közvetlenül https://owa.uni-nke.hu/owa kattintva.

Belépéshez az INTRA\Felhasználónév és az egyetemi belépési jelszó szükséges (tartomány: INTRA).

A távoktatással kapcsolatos információkat hol találom meg?

A távoktatással kapcsolatos információkról az alábbi oldalon tájékozódhat: https://digioktatas.uni-nke.hu/tavoktatasi-informaciok/

A “Távoktatási munkarendben meghatározott oktató-hallgató kapcsolattartási módtól eltérni nem megengedett” szabály azt jelenti, hogy a saját szemináriumi csoportom esetén sem vehetek igénybe semmilyen olyan platformot, alkalmazást, amelyeknek kimondottan az a célja, hogy elősegítsék a távoktatást? Akkor sem, ha erre igény lenne a hallgatók részéről?

A Neptun és a Moodle rendszeren kívül más platform nem használható. Az egységesség és a követhetőség érdekében az oktatók részére kiadott tájékoztatóban foglaltak az irányadók!

Számonkéréshez alkalmazhatók-e online vizsgáztatási felületek (pl. Redmenta)?

A Neptun és a Moodle rendszeren kívül más platform nem használható. Az egységesség és a követhetőség érdekében az oktatók részére kiadott tájékoztatóban foglaltak az irányadók!

Lehet-e az oktató által feladott “feladat” egy Moodle segítségével megíratott dolgozat vagy teszt, amelyet egy előre meghatározott időintervallumban teljesíthetnek?

Tekintettel arra, hogy a Nemzeti Közszolgálati Egyetem Hallgatói különböző informatikai felszereltséggel rendelkeznek, ezért kérjük, hogy tekintsenek el az online dolgozatoktól, tesztektől, az ismeretellenőrzésre a rektori körlevélben meghatározottak az irányadók.

Kapcsolat

Központi szám: +36 (1) 432-9000
1441 Budapest, Pf.: 60.
Cím: 1083 Budapest, Ludovika tér 2.
nke@uni-nke.hu

Impresszum

Felhasználási feltételek
Adatvédelem
Bejelentések kezelésére vonatkozó tájékoztatás

Főszerkesztő:
NKE Informatikai Igazgatóság 
ini@uni-nke.hu

Akadálymentesítési nyilatkozat

Közösségi média

Instagram Facebook Tiktok X-twitter Youtube Linkedin