A 2020. szeptember 1-jei rektori intézkedéseknek megfelelően igazolt hiányzásnak számít:
- a járványügyi helyzettel összefüggő egyéni hallgatói akadályoztatás (pl. fertőzöttség, hatósági vagy önkéntes karantén, belépési tilalom),
- a kollégiumra jogosult nappali tagozatos hallgatónak az Egyetem a járványhelyzet miatt átmenetileg nem tud kollégiumi elhelyezést biztosítani (egészségbiztonsági időszak)
- A hallgató jelenléti oktatásban történő, járványügyi okon alapuló akadályoztatásának bejelentési eljárása:
- a járványügyi helyzettel összefüggő egyéni hallgatói akadályoztatást a JOT bejelentőpontban leadott bejelentésre (dátumára) hivatkozással a HHK által megadott email címen kell jelezni (hhk@uni-nke.hu és tancsoportvezető/képzésért felelős megadott címe.)
a bejelentés napjától a tanulmányi akadályoztatás hivatalosan bejelentettnek minősül, - a járványügyi helyzettel összefüggő egyéni hallgatói akadályoztatás okának megszűnése esetén a hallgatónak haladéktalanul jelezni kell az akadályoztatás megszűnését a Kar által megadott email címen.
- a járványügyi helyzettel összefüggő egyéni hallgatói akadályoztatást a JOT bejelentőpontban leadott bejelentésre (dátumára) hivatkozással a HHK által megadott email címen kell jelezni (hhk@uni-nke.hu és tancsoportvezető/képzésért felelős megadott címe.)
2) A kollégiumra jogosult nappali tagozatos hallgatónak a járványhelyzet miatt szünetelő kollégiumi elhelyezése miatti akadályoztatását nem kell külön bejelenteni. Az érintett hallgatók kollégiumi elhelyezésének kezdő és befejező időpontját a kollégium vezetője jelzi az egyes karok felé az 1) pont szerinti email címen.
2020.09.08-tól az egyes karok által vezetett nyilvántartás jelenti az igazolás hivatalos módját, a karok tájékoztatják a kari tanszékeket, illetve az oktató vagy hallgató kérésére e-igazolást állítanak ki.
A hallgató által az oktatónak írt magánlevél 2020.09.09-től önmagában nem elégséges az akadályoztatás igazolásához.
Budapest, 2020.09.07.
Dr. Pohl Árpád dandártábornok s.k.
dékán